[email protected]0207353320
Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen - Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen

ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET

Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön 


Ota yhteyttä

Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.

Hyvä asiakaspalvelu huomataan

Hyvä asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta. Lisäksi asiakaspalvelun laadulla on yleensä merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.

Asiakaspalvelun merkitys korostuu erityisesti digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa, tehokasta ja henkilökohtaista palvelua monilla eri kanavilla.

Tarjoamme asiakaspalvelukoulutusta kaikissa palvelukanavissa.

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.

Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan.

Asiakaspalvelukoulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Haastavat asiakastilanteet
  • Kirjalinen asiakaspalvelu
  • Puhelinasiakaspalvelu
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa


Tarjoamme vaikuttavia asiakaspalvelukoulutuksia

Asiakaspalvelukoulutustemme kulmakivet ovat käytännönläheisyys, oivalluttaminen ja vuorovaikutteisuus. 

IHMISET EDELLÄ

Kenelle

Asiakaspalvelukoulutuksemme ovat käytännönläheisiä ja konkreettisia.

Suunnittelemme asiakaspalvelukoulutuksen sisällön organisaatiosi tarpeisiin sopivaksi.

1
SUUNNITELMALLISESTI

Tavoite

Asiakaspalvelukoulutuksemme tähtäävät pysyvään muutokseen.

Kiinnitämme erityistä huomioita siihen, että asiakaspalvelukoulutuksillamme on vaikutusta käytäntöön.

2
PARHAAT RATKAISUT

Toteutus

Toteutamme asiakaspalvelukoulutuksemme pedagogisesti toimivalla tavalla

Asiakaspalvelukoulutuksemme ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja oivalluttavia.

3

BLOGIT

Marckwort Oy kouluttamassa OnniBusin kirjallista asiakaspalvelua
In Marckwort

OnniBus.com on Suomen johtava kaukobussipalvelu ja yksi Suomen tunnetuimmista brandeista. ”OnniBusin asiakaspalvelu haluaa olla helposti lähestyttävä, asiantunteva, ratkaisukeskeinen, ystävällinen ja

Nainen miettii, miten opitun voi vahvistaa ja jalkauttaa
Miten kirjoitetaan hyvä vastaus asiakaspalautteeseen?
In Marckwort

Jotkut väittävät, että asiakaspalvelutaidot ovat synnynnäisiä. Meidän mielestämme hyväksi asiakaspalvelijaksi voi oppia. Sama pätee taitoon vastata asiakaspalautteisiin. Kun kirjoitat vastausta

Tiimipäivä jossa innostunut ryhmä kannustaa hyvään työhön.
Tiimipäivä – tavoitteena menestyksekäs työyhteisö
In Marckwort

Tiimipäivä on paljon enemmän kuin vain hauska tapa viettää työaikaa pois toimistolta. Se on strateginen työkalu, joka vahvistaa työyhteisöä, lisää