Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen
ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET
Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön
Ota yhteyttä
Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.
Hyvä asiakaspalvelu huomataan
Hyvä asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta. Lisäksi asiakaspalvelun laadulla on yleensä merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.
Asiakaspalvelun merkitys korostuu erityisesti digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa, tehokasta ja henkilökohtaista palvelua monilla eri kanavilla.
Tarjoamme asiakaspalvelukoulutusta kaikissa palvelukanavissa.
Asiakaspalvelukoulutus
Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.
Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan.
Asiakaspalvelukoulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:
- Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
- Haastavat asiakastilanteet
- Kirjalinen asiakaspalvelu
- Puhelinasiakaspalvelu
- Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
ASIAKKAAMME KERTOVAT
BLOGIT
Marckwort Oy kouluttamassa OnniBusin kirjallista asiakaspalvelua
OnniBus.com on Suomen johtava kaukobussipalvelu ja yksi Suomen tunnetuimmista brandeista. ”OnniBusin asiakaspalvelu haluaa olla helposti lähestyttävä, asiantunteva, ratkaisukeskeinen, ystävällinen ja
Miten kirjoitetaan hyvä vastaus asiakaspalautteeseen?
Jotkut väittävät, että asiakaspalvelutaidot ovat synnynnäisiä. Meidän mielestämme hyväksi asiakaspalvelijaksi voi oppia. Sama pätee taitoon vastata asiakaspalautteisiin. Kun kirjoitat vastausta
Tiimipäivä – tavoitteena menestyksekäs työyhteisö
Tiimipäivä on paljon enemmän kuin vain hauska tapa viettää työaikaa pois toimistolta. Se on strateginen työkalu, joka vahvistaa työyhteisöä, lisää