Asiakaspalvelu puhelimessa
Kehitä organisaatiosi puhelinasiakaspalvelua
Asiakaspalvelu puhelimessa -koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Osallistujat oppivat toimintatavat, joiden avulla he luovat positiivisen kokemuksen asiakkaille. Koulutuksessa keskitytään vuorovaikutustaitojen kehittämiseen ja palvelutekniikan hiomiseen.
Asiakaspalvelu puhelimessa -koulutuksen sisältö
Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava. Osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi. Kartoitamme ennen koulutusta koulutustarpeen ja koulutuksen sisältö räätälöidään vastaamaan aina organisaation ja osallistujien tarpeita. Alla muutamia esimerkkejä yleisimmistä koulutuksessa käsiteltävistä aiheista.
Esimerkkejä puhelinpalvelukoulutuksen aihealueista:
- Puhelu mielikuvien luojana
- Vuorovaikutustaidot puhelinpalvelussa
- Äänenkäytön merkitys puheluissa
- Mitä sanat viestivät ja miten sanoilla voi vaikuttaa
- Aktiivisen kuuntelun taito
- Minkälainen on asiakaspalvelutyylisi? – Oman vuorovaikutustyylin testi
- Erilaisten asiakastyyppien havainnointi ja huomioiminen
- Sataprosenttinen huomio asiakkaaseen
- Joustaminen ja johtaminen puhelimessa
- Haasteelliset tilanteet
- Myyntimahdollisuuksien hyödyntäminen
- Tehokkaan outbound-myyntipuhelun vaiheet
- Puheluiden yksilöllinen analyysi ja henkilökohtainen palaute haluttaessa
Ota yhteyttä ja kerro mistä aihealueista olet kiinnostunut, niin suunnittelemme organisaatiollesi sopivan asiakaspalvelukoulutuksen.
Kenelle koulutus sopii?
Puhelinkoulutuksesta on hyötyä contact centereiden asiakaspalvelijoille, help desk -neuvojille, puhelinmyyjille, assistenteille ja kaikille puhelinkommunikoijille, jotka haluavat kehittää vuorovaikutustaitojaan.
Järjestämme myös puhelinpalvelun tiiminvetäjän koulutuksia ja puheluiden analysoinnin koulutuksia esihenkilöille. Kysy lisätietoja palveluistamme.
Puhelinpalvelukoulutuksemme ovat organisaatiosi tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia. Tutustu myös avoimiin koulutuksiimme, jotka ovat kaikille avoimia tehokkaita pienryhmäkoulutuksia.
Toteutus
Koulutus voidaan toteuttaa etäkoulutuksena tai lähiopetuksena, joko yrityksesi omissa tiloissa tai Marckwortin koulutustiloissa Espoon Keilarannassa.
Kouluttajamme kouluttavat useimmilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Koulutuspaikka voi olla esimerkiksi Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti, Turku, Tampere, Vaasa, Oulu, Rovaniemi – tai jokin muu toivomasi paikkakunta.
Koulutuksia muilla kielillä
Järjestämme asiakaspalvelukoulutuksia myös englanniksi ja ruotsiksi. Toteutamme asiakaspalvelukoulutukset yrityksellesi myös Ruotsissa.
Onko tavoitteenasi järjestelmällinen asiakaspalvelun kehittäminen?
Kun asiakaspalvelun kehittäminen on suunniteltu ja kohdistettu hyvin, se on tuloksekasta ja edistää sekä henkilökuntasi viihtyvyyttä että asiakkaidesi tyytyväisyyttä.
Asiantuntijamme auttavat organisaatiosi asiakaspalvelun laadun kehittämisessä. Lue lisää palveluistamme
Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme
- Asiakaspalvelu kirjoittaen
- Ole hyvä asiakaspalvelija
- Vaativat asiakaspalvelutilanteet
- Asiakaspalvelun ideapaketit
- Verkkokurssi: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Palautteita koulutuksista asiakkailtamme:
- Kiitos hyvästä, antoisasta ja tarpeellisesta koulutuksesta – päivän jälkeen huomasin kuinka paljon on opittavaa ja parannettavaa.
- Sain uusia ideoita miten hoidan hankalatkin puhelut.
- Ehdottomasti paljon antava kurssi, joka auttaa sekä oman puhelintyön että yrityksen palvelu- ja ammattitaidon kehittämisessä.
- Tiimi oli todella tyytyväinen koulutukseenne. Eräs tiimiläisemme joka on käynyt useassa eri koulutuksessa aiemmin kertoi löytäneensä koulutuksestanne uusia lähestymiskulmia asiakaspalveluun.
- Vaikka olen työskennellyt asiakaspalvelussa reilut 30 vuotta, tuli taas kerran paljon uutta.
- Sain koulutuksesta uusia työkaluja asiakaspuheluiden hoitamiseen.
Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen asiantuntijamme kanssa
Yhteyshenkilösi:
Annette Marckwort-Lindgren
020 735 3322
annette(at)marckwort.fi
OTA YHTEYTTÄ