Asiakaspalvelu toimivaksi
Tarjoa asiakkaillesi erinomainen asiakaskokemus
Asiakaspalvelu toimivaksi -koulutus antaa varmuutta ja osaamista asiakaspalvelu- tai myyntilanteisiin.
Osallistujat oppivat toimintatavat, joiden avulla asia hoituu ja samalla asiakas saa positiivisen kokemuksen palvelusta. Koulutuksessa keskitytään vuorovaikutustaitojen kehittämiseen ja palvelutekniikan hiomiseen.
Koulutus kehittää asiakaspalvelijoiden vuorovaikutustaitoja ja luo yhtenäiset tavat palvella asiakkaita eri tilanteissa.
Asiakaspalvelu toimivaksi -koulutuksen sisältö
Alla esimerkkejä tärkeimmistä asiakaspalvelukoulutuksen aihealueista:
- Tunnista luontainen toimintamallisi
- Opi 5 toimivan asiakaspalvelun porrasta
- Konkreettisia vinkkejä asiakaspalvelutilanteisiin
- Miten johdat asiakaskohtaamisia ja tehostat asiakaspalvelua
- Yhtenäiset pelisäännöt asiakaskohtaamisiin
- Käsittele onnistuneesti reklamaatiot, valitukset ja hankalat asiakkaat
Koulutus on konkreettinen ja käytännönläheinen ja se räätälöidään organisaation tarpeeseen sopivaksi kartoittamalla koulutustarve sekä asettamalla koulutukselle selkeä tavoite.
Ota yhteyttä ja kerro, mistä aihealueista olet kiinnostunut, niin suunnittelemme organisaatiollesi sopivan asiakaspalvelukoulutuksen.
Toteutus
Asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita kohtaaville asiakaspalvelijoille ja sopii sekä yksityisille yrityksille että julkiselle sektorille.
Koulutus voidaan toteuttaa etäkoulutuksena verkossa, tai lähiopetuksena joko yrityksesi omissa tiloissa tai Marckwortin koulutustiloissa Espoon Keilarannassa.
Kouluttajamme kouluttavat useimmilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Koulutuspaikka voi olla esimerkiksi Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti, Turku, Tampere, Vaasa, Oulu, Rovaniemi – tai jokin muu toivomasi paikkakunta.
Koulutuksia muilla kielillä
Järjestämme asiakaspalvelukoulutuksia myös englanniksi ja ruotsiksi. Toteutamme asiakaspalvelukoulutukset yrityksellesi tarvittaessa myös Ruotsissa.
Onko tavoitteenasi järjestelmällinen asiakaspalvelun kehittäminen?
Kun asiakaspalvelun kehittäminen on suunniteltu ja kohdistettu hyvin, se on tuloksekasta ja edistää sekä henkilökuntasi viihtyvyyttä että asiakkaidesi tyytyväisyyttä.
Asiantuntijamme auttavat organisaatiosi asiakaspalvelun laadun kehittämisessä. Lue lisää palveluistamme
Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme
- Asiakaspalvelu kirjoittaen
- Asiakaspalvelu puhelimessa
- Vaativat asiakaspalvelutilanteet
- Asiakaspalvelun ideapaketit
- Verkkokurssi: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Palautteita koulutuksista asiakkailtamme:
- Opin erittäin paljon uutta sekä itsestäni että hyvästä asiakaspalvelusta.
- Kiitos eilisestä, oli oikein hyvä koulutus ja saanut myös hyvää palautetta osallistujilta, ihan pyytämättä ihmiset kertoivat että olivat tyytyväisiä.
- Koulutus keräsi kiitosta vielä jälkeenpäinkin, eli hyvin onnistunut kokonaisuus, kiitos vielä!
- Kiitokset erinomaisesta koulutuksesta. Ihmiset jälkeenpäin oikein ihmetteli, että kuinka olit pystynytkin tekemään niin hyvin meidän tarpeisiin ja tilanteeseen sopivan setin
Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen asiantuntijamme kanssa!
Yhteyshenkilösi:
Annette Marckwort-Lindgren
020 735 3322
annette(at)marckwort.fi
OTA YHTEYTTÄ