Asiakaspalvelututkimukset
Tiedätkö, miten teillä palvellaan asiakkaita?
Marckwortin tutkimuspalveluiden avulla saat luotettavaa tietoa yrityksesi asiakaspalvelun laadusta ja kehittymisestä. Tutkimuksista saatavaa tietoa voidaan myös käyttää asiakaspalveluun liittyvien osaamistarpeiden kartoittamiseen ja koulutuksen vaikutusten seurantaan. Datan avulla asiakapalvelukoulutukset on mahdollista kohdentaa parhaiten ja niiden teho maksimoida.
Mystery shopping -tutkimukset
Mystery shopping on paras tutkimusmenetelmä, kun haluat tietää palvellaanko asiakkaita sillä tavalla kuin on suunniteltu. Menetelmässä koulutetut tutkija-asiakkaamme asioivat yrityksesi asiakkaina ja seuraavat, mitä palveluprosessin aikana tehdään tai jätetään tekemättä.
Tutkimus antaa objektiivisen ja faktoihin perustuvan arvion yrityksesi asiakaspalvelun tasosta verrattuna tavoitetasoon.Tutkimustulosten avulla voit helposti seurata ja kehittää yrityksesi asiakaspalvelun ja myyntiosaamisen laatua.
Toteutamme tutkimuksia kaikissa palvelukanavissa:
- Kasvokkain tapahtuvan palvelun tutkimukset (mystery shopping)
- Puhelinpalvelun tutkimukset (mystery calling)
- Sähköpostipalvelun tutkimukset
- Chat-palvelussa, online-ympäristöissä ja sosiaalisessa mediassa tapahtuvan palvelun tutkimukset
Yrityksellämme on kymmenien vuosien kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen yrityksissä ja organisaatioissa. Mystery shopping -tutkimuksissa vahvuuksiamme ovat:
- Laadukas suunnittelu
Autamme organisaatiotasi luomaan selkeät ja yksiselitteiset kriteerit laadukkaalle asiakaspalvelulle. - Osaava toteutus
Koulutetut tutkija-asiakkaamme ja sisäinen laadunvalvontamme varmistavat tutkimuksen tulosten laadun. - Kattava raportointi
Kuvaamme jokaisen tutkimusasioinnin kulun seikkaperäisesti ja perustelemme asioinneissa tehdyt arviot kirjallisesti. Tutkimusraporttimme antaa selkeän kuvan palvelun onnistumisesta eri osa-alueilla ja suositukset palvelun kehittämiseksi.
Palvelun laadun tutkimukset
Palvelun laadun tutkimus on toimivin ja kustannustehokkain tutkimusmenetelmä, kun tarvitset asiantuntija-apua yrityksesi puhelinpalvelun ja kirjallisen viestinnän kehittämisessä.
Palvelun laadun tutkimuksissamme asiantuntijamme analysoi henkilökuntasi ja asiakkaidesi välisiä todellisia asiakaskohtaamisia ja auttaa laatimaan yrityksellesi sopivat yleiset pelisäännöt viestintään asiakkaiden kanssa. Tutkimuksen tuloksena saat asiantuntija-arvion viestinnän kehityskohteista ja konkreettisia ehdotuksia toimivampaan, myönteisempään ja asiakaslähtöisempään tapaan viestiä asiakkaiden kanssa.
Tutustu myös asiakaspalvelukoulutuksiimme
- Ole hyvä asiakaspalvelija
- Asiakaspalvelu kirjoittaen
- Asiakaspalvelu puhelimessa
- Vaativat asiakaspalvelutilanteet
- Myynnillinen asiakaspalvelija
- Vuorovaikutustaidot myyntityössä
Lataa ilmainen oppaamme:
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen asiantuntijamme kanssa!
Yhteyshenkilösi:
Benjamin Javne
046 878 2553
benjamin.javne(at)marckwort.fi
Yhteydenottolomake