[email protected]0207353320

Blogi: Mitä elementtejä on maailman parhaissa puheissa?

Oletko kuullut kuuluisasta ja suositusta TED-konferenssista? Se on tapahtuma, johon kutsutaan vuosittain kiinnostavia esiintyjiä puhumaan ”levittämisen arvoisista ideoista”. Käy TEDin verkkosivuilla ihailemassa...

Blogi: Small talk -taitoja uima-altaan reunalta

Onko mielestäsi tyypillinen suomalainen sellainen, jolta ei luonnistu small talk ja joka kokee verkostoitumistilaisuudet hieman epämukaviksi?  Meille suomalaisille on opetettu,...

Blogi: ”Jos haluatte palvelua ruotsiksi, painakaa 2” – kokemuksia puhelinpalvelusta

Vaikka asiakaspalvelu hoituu nykyään yhä useammin sähköisesti, on monessa tapauksessa yhä mahdollista turvautua puhelinpalveluun, kun haluaa henkilökohtaisen kontaktin. Sain ajatuksen...

Blogi: Loistava asiakaskokemus asiakaskohtaamisissa – sanoista tekoihin

Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuvalttina alkaa olla jo itsestäänselvyys, ainakin puheiden tasolla. Moni yritys on asettanut tavoitteekseen tarjota parhaan asiakaskokemuksen. Onko mietitty,...

Marckwort Koulutusyhtiöt

Selene Marckwort ja Benjamin Javne puhujuksi Yhteys-asiakaspalvelukonferenssiin

Mikä on asiakaspalvelun palikkatesti? Sen paljastavat Seléne Marckwort ja Benjamin Javne esityksessään Yhteys-asiakaspalvelukonferenssissa Helsingissä 7.9.2016. Yhteys-konferenssi on järjestetty jo vuodesta 1997. Se tarjoaa tietoa...

Blogi: Mitä sinun kannattaa kysyä itseltäsi ennen kuin lupaudut esiintymään?

Törmäsin urheiluhallin pukuhuoneessa tenniskaveriini, joka pähkäili, että häntä pyydettiin pitämään esitys ja että pitäisikö mennä ja mitäköhän puhuisi. Hän pohti,...

Blogi: Saksan kieli on edelleen tärkeää yritysviestinnässä

Työelämässä on tilaa ja tarvetta muillekin vieraille kielille kuin englannille. Vaasan yliopistossa on tehty tutkimus saksan kielen käytöstä viestinnässä pohjanmaalaisten...

Annette Marckwort

Blogi: Vuorovaikutustaidot 40 vuotta sitten ja sosiaalisen median aikakautena

Perheyrityksemme sai alkunsa kohta 40 vuotta sitten, kun vanhempieni Auvo ja Raija Marckwortin rakkaus kieliin ja oppimisen uusiin tuuliin syttyi....

Asiakascase: Kielikoulutuksen ulkoistaminen Varman tapaan

Keskinäisessä työeläkeyhtiö Varmassa on jo vuosia järjestetty henkilöstölle kielikoulutuksia tukemaan yhtiötä sen liiketoimintatavoitteiden saavuttamisessa. Kun kielikoulutuksista kymmenen vuotta sitten alkoi...

Asiakaspalvelun ideapaketit

Uusia ideoita ja oivalluksia digiajan asiakaspalvelutyöhön! Tuoreet ideat hyvistä käytännöistä chatissa, tiketteihin vastaamisessa, puhelimessa tai sähköpostiviestinnässä innostavat kehittymään. Ideapaketti auttaa:...