[email protected]0207353320
Marckwort Koulutusyhtiöt

Selene Marckwort ja Benjamin Javne puhujuksi Yhteys-asiakaspalvelukonferenssiin

Mikä on asiakaspalvelun palikkatesti? Sen paljastavat Seléne Marckwort ja Benjamin Javne esityksessään Yhteys-asiakaspalvelukonferenssissa Helsingissä 7.9.2016. Yhteys-konferenssi on järjestetty jo vuodesta 1997. Se tarjoaa tietoa...

Blogi: Mitä sinun kannattaa kysyä itseltäsi ennen kuin lupaudut esiintymään?

Törmäsin urheiluhallin pukuhuoneessa tenniskaveriini, joka pähkäili, että häntä pyydettiin pitämään esitys ja että pitäisikö mennä ja mitäköhän puhuisi. Hän pohti,...

Blogi: Saksan kieli on edelleen tärkeää yritysviestinnässä

Työelämässä on tilaa ja tarvetta muillekin vieraille kielille kuin englannille. Vaasan yliopistossa on tehty tutkimus saksan kielen käytöstä viestinnässä pohjanmaalaisten...

Annette Marckwort

Blogi: Vuorovaikutustaidot 40 vuotta sitten ja sosiaalisen median aikakautena

Perheyrityksemme sai alkunsa kohta 40 vuotta sitten, kun vanhempieni Auvo ja Raija Marckwortin rakkaus kieliin ja oppimisen uusiin tuuliin syttyi....

Asiakascase: Kielikoulutuksen ulkoistaminen Varman tapaan

Keskinäisessä työeläkeyhtiö Varmassa on jo vuosia järjestetty henkilöstölle kielikoulutuksia tukemaan yhtiötä sen liiketoimintatavoitteiden saavuttamisessa. Kun kielikoulutuksista kymmenen vuotta sitten alkoi...

Asiakaspalvelun ideapaketit

Uusia ideoita ja oivalluksia digiajan asiakaspalvelutyöhön! Tuoreet ideat hyvistä käytännöistä chatissa, tiketteihin vastaamisessa, puhelimessa tai sähköpostiviestinnässä innostavat kehittymään. Ideapaketti auttaa:...

Myynnillisen asiakaspalvelijan tunnusmerkit

Mitä myynnillisyys asiakaspalvelussa tarkoittaa? Digitalisaation lisääntyminen, monikanavainen asiakaspalvelu ja alustamyynti lisäävät kaikki vaatimuksia asiakaspalvelussa toimiville henkilöille.  Asiakkaan yksittäisen asian hoitaminen...

Verkkokurssin resepti – tarjoilun runsautta vai harkitusti hyvää?

Verkkokurssin tekijä on kuin päätään pyörittelevä kokkaaja ruokakaupassa: anna minulle hyvä resepti, niin poimin koriini tuotteet, joilla teen herkullisen päivällisen!...

kielikoulutus, englannin kielen etäkouluttaminen

Kertominen ei ole opettamista – Telling ain’t Training

Asiantuntijan tehtäviin kuuluu usein kouluttamista, mutta onko asiantuntijoillanne taito kouluttaa onnistuneesti? Tietävätkö he, saadaanko oppimista ja käyttäytymisen muutosta aikaiseksi tietoa...

Case Ikea

IKEA Suomessa arvostetaan työntekijöiden kielitaitoa Ammatillinen kielitaito on merkittävä osa IKEA-asiakaspalvelua IKEA Suomen asiakkaat tarvitsevat palvelua paitsi suomeksi usein myös...