[email protected]0207353320
Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 30.4.25 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Kouluttajakoulutus-logo

PowerPoint -VINKKEJÄ KOULUTTAJILLE JA ASIANTUNTIJOILLE 25.4.2025

Kun PowerPointisi tukee sanomaasi, olet parempi esiintyjä tai kouluttaja. Tule mukaan oppimaan, tekemään ja saamaan hyödyllisiä vinkkejä. PowerPoint -vinkkejä kouluttajille...

Kielikoulutus-logo

Better Writing Skills in English 7.5.2025 – Etäkoulutus

Kirjoita sujuvammin englanniksi! Koulutus on napakka paketti vinkkejä englanninkielisen tekstin tuottamiseen työelämän tarpeisiin. Tavoitteena on saada lisää varmuutta epämuodollisen ja...

Asiakaspalvelu-logo

KEHITY DIGIAJAN ASIAKASPALVELIJANA 9.5.2025 – Etäkoulutus

Millaisen asiakaskokemuksen haluat tarjota asiakkaillesi – ja tiedätkö miten sen teet? Kehity digiajan asiakaspalvelijana -koulutus auttaa sinua onnistumaan. Digiajan asiakaspalvelijana...

Kouluttajakoulutus-logo

JÄRJESTELMÄKOULUTTAJAN KOULUTTAJAKOULUTUS 23.5.2025 – Etäkoulutus

Onnistu järjestelmien kouluttajana Koulutatko oman työn ohessa tai pääsääntöisesti järjestelmiä ja haluat kehittää koulutustaitojasi? Haluatko saada osallistujat oppimaan, osallistumaan ja...

Asiakaspalvelu-logo

WEBINAARI: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa 23.5.25

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa...

Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 26.5.25 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Kouluttajakoulutus-logo

PEREHDYTTÄJÄN KOULUTTAJAKOULUTUS 29.5.2025 – Etäkoulutus

Perehdyttäjän kouluttajakoulutus sopii kaikille, jotka perehdyttävät uusia tai vanhoja työntekijöitä tai opastavat ja kouluttavat oman työn ohessa. Perehdyttäjäkoulutus antaa hyviä...

Esiintymistaito-logo

ASIANTUNTIJAN ESIINTYMISKOULUTUS 6.6.2025 – Lähikoulutus

Oletko asiantuntija, jonka työhön kuuluu esiintymistä? Haluatko kehittyä asian esittäjänä ja oppia, miten suunnitella ja toteuttaa toimivampia esityksiä? Asiantuntijan esiintymiskoulutus...

Asiakaspalvelu-logo

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 30.6.2025 – Etäkoulutus

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa, tiketteihin vastataessa tai muissa kirjallisissa palvelukanavissa.