[email protected]0207353320
Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 18.7.25 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Kouluttajakoulutus-logo

ASIANTUNTIJA KOULUTTAJANA: Kouluttajakoulutus 27.8.2025 Espoo

Asiantuntijan kouluttajakoulutus antaa taidot suunnitella ja pitää onnistuneita koulutuksia. Kohderyhmä Kouluttajakoulutus sopii asiantuntijoille, kouluttajille, perehdyttäjille ja luennoitsijoille. Kouluttajakoulutuksen tavoite Koulututtajakoulutus...

Asiakaspalvelu-logo

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 29.8.2025 – Etäkoulutus

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen kirjalliseen viestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa,...

Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 30.9.25 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Asiakaspalvelu-logo

WEBINAARI: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa 10.10.25

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa...

Asiakaspalvelu-logo

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 31.10.2025 – Etäkoulutus

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen kirjalliseen viestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa,...

Asiakaspalvelu-logo

KEHITY DIGIAJAN ASIAKASPALVELIJANA 14.11.2025 – Etäkoulutus

Millaisen asiakaskokemuksen haluat tarjota asiakkaillesi – ja tiedätkö miten sen teet? Kehity digiajan asiakaspalvelijana -koulutus auttaa sinua onnistumaan. Digiajan asiakaspalvelijana...

Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 28.11.25 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Asiakaspalvelu-logo

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 12.12.2025 – Etäkoulutus

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen kirjalliseen viestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa,...

Asiakaspalvelu-logo

WEBINAARI: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa 16.1.26

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa...