[email protected]0207353320
kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen

Blogi: Miten saat osallistujat seuraamaan järjestelmäkoulutuksia paremmin

Järjestelmien kouluttaminen ei aina ole helppoa. Osallistujien tasot ovat hyvin erilaisia, aina ei olla motivoituneita oppimaan, opetettavaa asiaa voi olla...

Kädet keskellä työpöytää

Blogi: Asiakaspalvelu chatissa: 5 vinkkiä onnistuneeseen keskusteluun

Asiakaspalvelu chatissa: Millainen on onnistunut chat-keskustelu? Esihenkilöille viisi vinkkiä, joilla parannat asiakaskokemusta.

Blogi: Koulutusnäkymät vuodelle 2022 – mitä taitoja tarvitsemme tulevaisuudessa?

Näin uuden vuoden alkaessa useissa yrityksissä on meneillään alkavan vuoden koulutusten suunnittelu sekä käynnistäminen. Poikkeusaika on kuitenkin  tuonut mukanaan myös...

Case HSL

Mystery Shopping -tutkimuksesta konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön Kaukana ovat ajat, jolloin matkalippujen tarkastajan työ keskittyi pelkästään tarkastusmaksujen määräämiseen...

Case Suomenlinnan Hoitokunta

Asiakaskokemus on tärkeä osa Suomenlinna-elämystä Suomenlinna on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista. Suomenlinnassa vierailee vuosittain yli 900 000 kävijää. Kävijäprofiili on...

Case Viking Line

Marckwort auttoi Viking Linea parantamaan sähköpostipalveluaan Yhä suurempi osa asiakaskontakteista tapahtuu sähköpostin välityksellä. Monien yritysten tavoitteena on ollut kasvattaa sähköisten...

Case Tieto

Miten selvitä vaativista asiakaspalvelutilanteista? Konkreettisia keinoja Tiedon Pension Insurance -yksikön henkilöstölle Tieto on tietotekniikka-, tuotekehitys- ja konsultointipalveluja tarjoava palveluyhtiö, jossa...

Case Holiday Club

Holiday Club terävöitti palvelukonseptiaan yhteistyössä Marckwortin kanssa Unelmaloma alkaa hyvästä asiakaspalvelusta. Suomen johtava vapaa-ajan matkailupalvelujen tuottaja ja Euroopan suurin viikko-osakeyritys...

LähiTapiola

Asiakascase: LähiTapiola Eläkeyhtiön tavoitteena vaikeidenkin puheluiden hallinta LähiTapiola Eläkeyhtiössä on huomattu asiakaspalvelukoulutusten myönteinen vaikutus puheluiden hallintaan ja työssä jaksamiseen. Eläkeyhtiön...

Espoo Catering

Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...