Blogi: Miten asiakaspalvelu puhelimessa luo mielikuvia?
Asiakaspalvelu puhelimessa luo mielikuvia asiakkaillesi. Mielikuvat syntyvät nopeasti, saattavat olla arvaamattomia ja usein kilpailun kannalta ratkaisevia.
Asiakaspalvelu puhelimessa luo mielikuvia asiakkaillesi. Mielikuvat syntyvät nopeasti, saattavat olla arvaamattomia ja usein kilpailun kannalta ratkaisevia.
Kun kysyn asiakkailtani heidän yrityksessään tarvittavista kielitaidoista, saan välillä vastaukseksi ”meillä pärjätään ihan hyvin”. Jos pärjääminen riittää työtehtävien hoitamiseen vieraalla...
Kesä lähestyy ja monessa organisaatiossa mietitään, miten hoitaa onnistuneesti kesätyöntekijöiden perehdytys. Onnistunut perehdytys on tärkeää, ja se tiedostetaan useimmissa yrityksissä....
Onko yrityksessäsi havahduttu siihen, että henkilökunnan kielitaito ei ole ajan tasalla tai riittävä muuttuvaan työympäristön vaatimuksiin nähden? Mikäli kielikoulutuksen järjestäminen...
Järjestelmien kouluttaminen ei aina ole helppoa. Osallistujien tasot ovat hyvin erilaisia, aina ei olla motivoituneita oppimaan, opetettavaa asiaa voi olla...
Asiakaspalvelu chatissa: Millainen on onnistunut chat-keskustelu? Esihenkilöille viisi vinkkiä, joilla parannat asiakaskokemusta.
Näin uuden vuoden alkaessa useissa yrityksissä on meneillään alkavan vuoden koulutusten suunnittelu sekä käynnistäminen. Poikkeusaika on kuitenkin tuonut mukanaan myös...
Mystery Shopping -tutkimuksesta konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön Kaukana ovat ajat, jolloin matkalippujen tarkastajan työ keskittyi pelkästään tarkastusmaksujen määräämiseen...
Asiakaskokemus on tärkeä osa Suomenlinna-elämystä Suomenlinna on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista. Suomenlinnassa vierailee vuosittain yli 900 000 kävijää. Kävijäprofiili on...
Marckwort auttoi Viking Linea parantamaan sähköpostipalveluaan Yhä suurempi osa asiakaskontakteista tapahtuu sähköpostin välityksellä. Monien yritysten tavoitteena on ollut kasvattaa sähköisten...