[email protected]0207353320

Blogi: Miten asiakaspalvelu puhelimessa luo mielikuvia?

Asiakaspalvelu puhelimessa luo mielikuvia asiakkaillesi. Mielikuvat syntyvät nopeasti, saattavat olla arvaamattomia ja usein kilpailun kannalta ratkaisevia.

Blogi: Riittääkö pärjääminen, vai voisiko vieraan kielen taito olla vielä parempaa?

Kun kysyn asiakkailtani heidän yrityksessään tarvittavista kielitaidoista, saan välillä vastaukseksi ”meillä pärjätään ihan hyvin”. Jos pärjääminen riittää työtehtävien hoitamiseen vieraalla...

Koulutuksen kirjalliset tehtävät käynnissä

Blogi: Saitko tehtäväksi perehdyttää uudet työntekijät? Näillä keinoilla onnistut perehdytyksessä.

Kesä lähestyy ja monessa organisaatiossa mietitään, miten hoitaa onnistuneesti kesätyöntekijöiden perehdytys.  Onnistunut perehdytys on tärkeää, ja se tiedostetaan useimmissa yrityksissä....

Blogi: Milloin kannattaa maksaa räätälöidystä kielikoulutuksesta?

Onko yrityksessäsi havahduttu siihen, että henkilökunnan kielitaito ei ole ajan tasalla tai riittävä muuttuvaan työympäristön vaatimuksiin nähden? Mikäli kielikoulutuksen järjestäminen...

kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen

Blogi: Miten saat osallistujat seuraamaan järjestelmäkoulutuksia paremmin

Järjestelmien kouluttaminen ei aina ole helppoa. Osallistujien tasot ovat hyvin erilaisia, aina ei olla motivoituneita oppimaan, opetettavaa asiaa voi olla...

Kädet keskellä työpöytää

Blogi: Asiakaspalvelu chatissa: 5 vinkkiä onnistuneeseen keskusteluun

Asiakaspalvelu chatissa: Millainen on onnistunut chat-keskustelu? Esihenkilöille viisi vinkkiä, joilla parannat asiakaskokemusta.

Blogi: Koulutusnäkymät vuodelle 2022 – mitä taitoja tarvitsemme tulevaisuudessa?

Näin uuden vuoden alkaessa useissa yrityksissä on meneillään alkavan vuoden koulutusten suunnittelu sekä käynnistäminen. Poikkeusaika on kuitenkin  tuonut mukanaan myös...

Case HSL

Mystery Shopping -tutkimuksesta konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön Kaukana ovat ajat, jolloin matkalippujen tarkastajan työ keskittyi pelkästään tarkastusmaksujen määräämiseen...

Case Suomenlinnan Hoitokunta

Asiakaskokemus on tärkeä osa Suomenlinna-elämystä Suomenlinna on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista. Suomenlinnassa vierailee vuosittain yli 900 000 kävijää. Kävijäprofiili on...

Case Viking Line

Marckwort auttoi Viking Linea parantamaan sähköpostipalveluaan Yhä suurempi osa asiakaskontakteista tapahtuu sähköpostin välityksellä. Monien yritysten tavoitteena on ollut kasvattaa sähköisten...