Case Tieto
Miten selvitä vaativista asiakaspalvelutilanteista? Konkreettisia keinoja Tiedon Pension Insurance -yksikön henkilöstölle Tieto on tietotekniikka-, tuotekehitys- ja konsultointipalveluja tarjoava palveluyhtiö, jossa...
Miten selvitä vaativista asiakaspalvelutilanteista? Konkreettisia keinoja Tiedon Pension Insurance -yksikön henkilöstölle Tieto on tietotekniikka-, tuotekehitys- ja konsultointipalveluja tarjoava palveluyhtiö, jossa...
Holiday Club terävöitti palvelukonseptiaan yhteistyössä Marckwortin kanssa Unelmaloma alkaa hyvästä asiakaspalvelusta. Suomen johtava vapaa-ajan matkailupalvelujen tuottaja ja Euroopan suurin viikko-osakeyritys...
Asiakascase: LähiTapiola Eläkeyhtiön tavoitteena vaikeidenkin puheluiden hallinta LähiTapiola Eläkeyhtiössä on huomattu asiakaspalvelukoulutusten myönteinen vaikutus puheluiden hallintaan ja työssä jaksamiseen. Eläkeyhtiön...
Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...
Vahva asiakaskokemus syntyy Elossa määrätietoisella työllä Erinomainen ja laadukas asiakaskokemus ja asiakaspalvelu ovat Keskinäisessä Työeläkevakuutusyhtiö Elossa kärkiteemoja. Asiakaskokemusta on rakennettu...
Autowall Oy (Keravan Auto) halusi erottautua erinomaisella asiakaspalvelulla ja päätti panostaa koko henkilöstön kattavaan asiakaspalvelukoulutukseen. Katariina Wallin, joka on yksi yrityksen...
Olimme mukana koulutus.fi-sivuston järjestämässä webinaaripäivässä 2.12.21 Kouluttajamme Benjamin Javne piti puheenvuoron aiheesta: ”Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa”. Senior Account Manager Kimmo Lötjönen...
Nyt kun palvelut siirtyvät aiempaa nopeammalla vauhdilla verkkoon ja asiakkaita kohdataan entistä enemmän kirjoittaen, on digitaalisen äänensävyn merkitys korostunut. Hyvä...
Näillä eväillä saat etäkoulutuksiin, hybridikoulutuksiin tai etäpalavereihin lisää vuorovaikutteisuutta ja osallistamista. YHTEINEN ALUSTA – Sopii etäkoulutuksiin ja etäpalavereihin Mihin yhteinen...
Asiakastuessa asiaosaaminen on aivan priimaa, mutta asiakaspalveluhenkisyys ei aina välity vastauksissa tiketteihin ja tukipyyntöihin. Tämä on kokemukseni, kun olen kouluttanut...