Marckwort Oy kouluttamassa OnniBusin kirjallista asiakaspalvelua
OnniBus.com on Suomen johtava kaukobussipalvelu ja yksi Suomen tunnetuimmista brandeista.
”OnniBusin asiakaspalvelu haluaa olla helposti lähestyttävä, asiantunteva, ratkaisukeskeinen, ystävällinen ja personoitu. Koulutamme ja kehitämme asiakaspalveluamme jatkuvasti ja tänä vuonna päätimme keskittyä kirjalliseen asiakaspalveluun.”, kertoo OnniBusin Asiakaspalvelu ja -toimistopäällikkö Kaisa Paulamäki.
”Meille on tärkeää, että viesteistämme välittyy aina asiakkaalle tunne, että hän ja hänen asiansa on meille tärkeä. Tämän sanoittaminen kirjallisessa asiakaspalvelussa ei ole aina helppoa ja tätä halusimme kehittää koulutuksessa”.
OnniBus.com valitsi koulutuskumppaniksi Marckwort Oy:n.
Ennen koulutusta kouluttaja tutustui osallistujien kirjalliseen viestintään asiakkaille ja suunnitteli sitten koulutuksen vastaamaan OnniBusin tavoitteita.
Koulutus keräsi kiitosta sen käytännönläheisyydestä ja siitä, että koulutuksessa keskityttiin osallistujien omiin viestintätilanteisiin.
”Räätälöity ja konkreettinen koulutus. Saatiin paljon vinkkejä käytännön tekemiseen.”
Tutustu OnniBusin tarjontaan alla olevasta linkistä: