OLE HYVÄ PUHELIMESSA 28.2.25 – Etäkoulutus
Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: contact centereiden työntekijöille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.
Sisältö
Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!
Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa.
Koulutuksen sisältö:
- Puhelun eri vaiheet
- Puhelu mielikuvan luojana
- Puhelinkommunikoijatyypit
- Millainen olen asiakaspalvelijana – oman vuorovaikutustyylin testi
- Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
- Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
- Haasteellisia tilanteita puhelimessa
- Oman mielen hallinta ja kehittyminen
Koulutuksen jälkeen tiedät:
- Miten puhelimeen kannattaa vastata
- Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
- Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
- Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
- Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
- Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
- Miten reagoida rakentavasti valituksiin
Ole hyvä puhelimessa -koulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.
Aika
28.2.2025 klo 12 – 15
Paikka
Etäkoulutus
Kouluttaja
Benjamin Javne, KTM
Hinta
285 € / osallistuja + alv 25,5 %. Hintaan lisätään laskutuslisä 12 €.
Lisätietoja
020 735 3320 tai [email protected]
Ilmoittautuminen
21.2.2025 mennessä
Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme.
Tilaa koulutusuutiset, saat uutena tilaajana 20% alennuksen yhdestä normaalihintaisesta avoimesta koulutuksesta. Alennuskoodi on voimassa 3 kk ajan tilaamisesta. Katso avoimet koulutukset kurssikalenterista.